Metode de livrare și retur
Transport & Calitate
Calitatea produselor noastre și modul în care ajung la clienți este pe primul plan, de aceea avem grijă să le ambalăm corect! Tot din acest motiv expediem comenzile de luni până miercuri, pentru a evita situația în care produsele rămân în timpul weekend-ului în depozitele curierului, unde nu putem controla condițiile de păstrare și existând riscul ca acestea să-și piardă calitatea.
Produsele noastre ajung în siguranță la ușa dumneavoastră cu ajutorul partenerilor de la FAN Courier.
După generarea documentației de transport veți primi un email cu toate informațiile legate de expediție(Nr. AWB, Dată estimativă de livrare, Operator de curierat).
Costul transportului este gratuit pentru comenzi mai mari de 500 de lei, iar pentru comenzile cu o valoare mai mică de 500 de lei, costul de livrare este calculat automat de către platforma noastră la check-out, conform tarifelor negociate cu firma de curierat.
În anumite perioade, pot exista campanii promoționale care să le ofere clienților Transportul GRATUIT, în funcție de valoarea finală a coșului!
Termen de livrare
Termenul de livrare al produselor este între 1-7 zile lucrătoare de la primirea documentației de transport. Acesta poate varia și în funcție de ora de preluare a coletului de către agentul de curierat sau localitatea de destinație!
În anumite perioade ale anului pot exista întârzieri ale livrărilor, cauzate de supraîncărcarea firmelor de curierat (ex. Black Friday, Sărbătorile de Iarnă, etc.). Ne cerem scuze în numele partenerilor noștri, în eventualitatea apariției unor astfel de întârzieri la livrare.
Retur
Returul se poate face în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea comenzii, fiind gratuit și se poate efectua doar în cazul în care coletul sau produsele sunt deteriorate. Recomandăm ca în astfel de cazuri returul să se facă imediat. Reclamații ulterioare legate de acest lucru nu vor fi valabile.
!ATENȚIE! Dacă în momentul livrării sesizați nereguli privind integritatea expediției (ambalaj deteriorat, expediție reambalată în plic, etc), vă rugăm să cereți agentului de curierat încheierea unui proces-verbal de constatare a daunelor aduse expediției, iar ulterior, în funcție de preferința dvs., să se efectueze livrarea!
Nu pot fi returnate produsele care:
- Prezintă urme vizibile de utilizare
- Au ambalajul desigilat
- Au eticheta deteriorată
În cazul în care doriți să returnați un produs, contactați-ne la numărul de telefon 0745618158 sau la adresa de e-mail contact@stupina-apetrei.ro
Restituirea banilor
Pentru cazurile în care se dorește retur, iar plata s-a efectuat online, restituirea banilor se face în decurs de 14 zile calendaristice de la primirea returului, în același cont din care s-a efectuat plata.
Rambursarea valorii comenzii în cazul unei expediții deteriorate se poate face numai în cazul în care la livrare, clientul destinatar a întocmit împreună cu agentul de curierat un proces-verbal de constatare a daunelor aduse expediției! Orice reclamație ulterioară este declarată nulă fără un astfel de proces-verbal și nu poate primi despăgubiri!
Anularea comenzilor
Puteți anula comanda dumneavoastră la numărul de telefon 0745618158 sau adresa de e-mail contact@stupina-apetrei.ro