Livrare și retur

Metode de livrare și retur

Transport & Calitate

Calitatea produselor noastre și modul în care ajung la clienți este pe primul plan, de aceea avem grijă să le ambalăm corect! Tot din acest motiv expediem comenzile de luni până joi, pentru a evita situația în care produsele rămân în timpul weekend-ului în depozitele curierului, unde nu putem controla condițiile de păstrare și existând riscul ca acestea să-și piardă calitatea.
Produsele noastre ajung în siguranță la ușa dumneavoastră cu ajutorul partenerilor de la FAN Courier, GLS, DPD, SameDay sau Cargus în funcție de locație.

După generarea documentației de transport veți primi un email cu toate informațiile legate de expediție(Nr. AWB, Dată estimativă de livrare, Operator de curierat).

Costul transportului este gratuit pentru comenzi mai mari de 200 de lei, în timp ce pentru comenzile cu o valoare mai mică de 200 de lei se va achita un cost de livrare de 19.99 lei. Pentru modalitatea de plată Ramburs la livrare se mai percepe o taxă de 6 lei. Menționăm că destinația de livrare trebuie să se afle în raza de acoperire a curierului. Pentru localitățile aflate înafara rețelei firmei de curierat se percepe o taxa de 0.8 lei/km suplimentar care va fi suportată de către clientul destinatar!

În anumite perioade, pot exista campanii promoționale care să le ofere clienților Transportul GRATUIT! Reducerea se acordă numai pentru suma aferentă deplasării coletelor până la sediile sau în rețelele de acoperire ale curierilor! Kilometri extra-rețea taxabili de către firma de curierat sunt suportați integral de către clientul destinatar!

Termen de livrare

Termenul de livrare al produselor este între 1-5 zile lucrătoare de la primirea documentației de transport. Acesta poate varia și în funcție de ora de preluare a coletului de către agentul de curierat sau localitatea de destinație!

Retur
Returul se poate face în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea comenzii, fiind gratuit și se poate efectua doar în cazul în care coletul sau produsele sunt deteriorate. Recomandăm ca în astfel de cazuri returul să se facă imediat. Reclamații ulterioare legate de acest lucru nu vor fi valabile.

!ATENȚIE! Dacă în momentul livrării sesizați nereguli privind integritatea expediției (ambalaj deteriorat, expediție reambalată în plic, etc), vă rugăm să cereți agentului de curierat încheierea unui proces-verbal de constatare a daunelor aduse expediției, iar ulterior, în funcție de preferința dvs., să se efectueze livrarea!

Nu pot fi returnate produsele care:

  • Prezintă urme vizibile de utilizare
  • Au ambalajul desigilat
  • Au eticheta deteriorată

În cazul în care doriți să returnați un produs, contactați-ne la numărul de telefon 0745618158 sau la adresa de e-mail contact@stupina-apetrei.ro

Restituirea banilor
Pentru cazurile în care se dorește retur, iar plata s-a efectuat online, restituirea banilor se face în decurs de 14 zile calendaristice de la primirea returului, în același cont din care s-a efectuat plata.

Rambursarea valorii comenzii în cazul unei expediții deteriorate se poate face numai în cazul în care la livrare, clientul destinatar a întocmit împreună cu agentul de curierat un proces-verbal de constatare a daunelor aduse expediției! Orice reclamație ulterioară este declarată nulă fără un astfel de proces-verbal și nu poate primi despăgubiri!

Anularea comenzilor
Puteți anula comanda dumneavoastră la numărul de telefon 0745618158 sau adresa de e-mail contact@stupina-apetrei.ro